Kievstar  +38 (067) 560-16-67
Vodafone  +38 (050) 340-26-94
LifeCell  +38 (063) 797-33-88
City  +38 (0562) 33-52-91

ДОСТАВКА

Доставка по Україні здійснюється транспортними компаніями за рахунок покупця:


Нова пошта дивитися адреси філій http://novaposhta.ua/timetable

Автолюкс дивитися адреси філій http://autolux-post.com.ua/offices

Делівері дивитися адреси філій http://www.delivery-auto.com/ru-RU/Representatives/RepresentativesList

Інтайм дивитися адреси філій http://www.intime.ua/representations

 


Доставка в межах міста Дніпро безкоштовна при замовленні на суму от 3000 грн.

Терміни доставки уточнюйте, будь ласка, у менеджера.

Прийом замовлень з Пн по Пт з 09-00 до 18-00. Зв'язатися з нами можна за телефонами, які Ви знайдете в розділі Контакти.


Перевірка товару на місці здійснюється клієнтом за зовнішнім виглядом. Після заповнення Вами всіх документів послуга доставки вважається виконаним.




Стаття 9. ПРАВА СПОЖИВАЧА ПРИ ПРИДБАННЯ товару неналежної якості.


1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.


Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. {Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2741-VI від 02.12.2010}


Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


Перелік товарів, що не підлягають обміну на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.


2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.


3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.


Подробнее: http://kodeksy.com.ua/ka/o_zawite_prav_potrebitelej/statja-9.htm