Kievstar  +38 (067) 560-16-67
Vodafone  +38 (050) 340-26-94
LifeCell  +38 (063) 797-33-88
City  +38 (0562) 33-52-91

ОПЛАТА

Оплату можна здійснити наступними способами:

готівкова

Оплата готівкою можлива тільки при покупці в Дніпрі. Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.

безготівкова

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється після оформлення замовлення, Наш менеджер факсом або електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, яку Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашого підприємства. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.

Накладений платіж Нова пошта, Інтайм, Автолюкс (оплата при отриманні)

За допомогою "післяплатою" замовлення може бути відправлений покупцеві в будь-яке місто України та оплата замовлення буде проводиться при отриманні у перевізника. Оплата перекладу за рахунок покупця.

Банківський переказ на картку

Ви переказуєте кошти на карту в найближчому відділенні «ПриватБанку» або за допомогою інтернет-банкінгу Приват 24: https://www.privat24.ua/#login Номер картки Ви отримуєте у свого менеджера.



Стаття 9. ПРАВА СПОЖИВАЧА ПРИ ПРИДБАННЯ товару неналежної якості.


1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.


Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. {Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2741-VI від 02.12.2010}


Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


Перелік товарів, що не підлягають обміну на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.


2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.


3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.